مسابقه وب سایت سازی
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
0 نظر
اخبار گروه
مسابقه وب سایت سازی


با سلام و احترام؛
بدین وسیله به اطلاع می‏رساند، کمیته وب بخش ایران در نظر دارد تا در راستای يكپارچه سازي و بروز رساني محتوا و اطلاعات مورد نياز شاخه ‏های دانشجویی، ایجاد تعامل میان آن‏ها و تطابق با استانداردهای تعریف شده از سوی IEEE، مسابقه وب‏ سایت شاخه های دانشجویی را برگزار نمايد.
طراحي و ايجاد محتوي سايت دانشجويي براساس آيين نامه مصوب كميته دانشجويي است (به پيوست این پیام ارسال شده است). شايان ذكر است موارد در نظر گرفته شده الزامي می‏ باشد و در صورتي كه شاخه اي موارد تكميلي در طراحي سايت ارائه نمايد از امتياز ويژه اي برخوردار مي شود.
بيشترين امتياز براي ارائه محتوي مورد نياز و موارد ذيل در اولويت بررسي و امتياز دهي در نظر گرفته شده است:
· ارائه مناسب اطلاعات،
· قابلیت انتقال به صفحات مختلف به صورت مناسب،
· اصالت در محتوی و طراحی،
· و قابلیت اجرا در همه مرورگرها.

علاوه بر موارد اصلی فوق، در صورتی که شاخه اي در راستای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوگر، بروزرسانی مداوم محتوی، قالب User friendly و فعالیت در شبکه های اجتماعی را درنظر بگیرد، امتیاز تشويقي دریافت مي نمايد.

بدیهی است که عدم وجود هریک از موارد فوق به عنوان نقص تلقی می شود. در صورت بروز هرگونه سوال و يا نياز به اختصاص فضا از سوي بخش ايران با آقای محمد نصیری دبیر شاخه دانشجویی IEEE دانشگاه ارومیه (09351095034) تماس حاصل فرمایید.
علاوه بر جوايز نقدي درنظر گرفته شده براي سايت شاخه‌هاي برتر، اين شاخه‌ها براي نامزدي مسايقات وب ناحيه 8 نيز معرفي مي‌شوند.
شايان ذكر است مهلت بارگذاري 15 اسفند ماه 1394 است. جهت كسب اطلاعات بيشتر به آدرس http://www.ieee.org.ir/webcontest مراجعه فرماييد.
به پیوست پوستر مسابقه حاوی اطلاعات مورد نیاز برای طراحی وب سایت شاخه تقدیم حضور می گردد.

در ضمن،امکان شرکت کردن به صورت گروهی نیز وجود دارد.

با تقديم احترام
كميته وب بخش ايران

 

IEEE Iran Section

The IEEE Iran Section Student Branch Web Site Contest 2016

The IEEE Iran Section Student Branch Web Site Contest is conducted by the IEEE Iran Section Website Committee. All Student Branches are eligible for the Student Branch Web Site contest. For more information please download IEEE Student Branch Website Standards2016
.

.